reklama

Perličky našich pacientov na tému chrápanie

Je piatok poobede, tak vám na odľahčenie pracovnej morálky a odrátavania času do víkendu pripájame pár skvelých výrokov našich pacientov. Presvedčíte sa, akých máme skvelých ľudí za pacientov a my sme im za všetko veľmi vďační!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)
  1. „Musím k vám prísť skôr, ako ma žena zabije“

  2. Otázka: aký máte problém? Údiv, a poznámka: „Ja??? Ja nemám žiadny problém. Problém má moja partnerka. Nemôže spať, pretože chrápem, až sa steny otriasajú.“

  3. „Na služobných cestách musím spávať sám, v izbe so mnou nikto nevydrží. A stáva sa aj to, že mi búchajú na stenu. Nerozumiem prečo.“

  4. „Zaspím kedykoľvek, kdekoľvek a za akýchkoľvek okolností. Robte s tým prosím niečo!“

  5. „Riadne chrápem a žena je z toho celá nešťastná. Nechcem vymeniť ženu, preto som tu.“ J

  6. „Nemôžem ísť s cudzími ľuďmi na dovolenku alebo na služobnú cestu. Ak sa dobre vyspím ja, nevyspia sa oni. Občas zostávam „na stráži“, ale vtedy sa nevyspím ja.“

  7. „Mám urobenú kompletnú operáciu hrdla. Bol som v pohode dva roky a potom sa to znova vrátilo a teraz je to v stave, že moja manželka každú noc uteká zo spálne“

  8. „Ráno som viacej unavený ako večer, keď si líham spať.“

  9. „Poslala ma manželka. V minulosti som nechrápal, ale teraz vydávam hlasné zvuky a manželka mi napočítala, že 30 sekúnd nedýcham. Po príchode z práce zaspím pri telke a v noci sa len presuniem do spálne. Nepomáha cmukanie, ani vyhrážky, ani nadávky, tak som tu.“

  10. „Doteraz som prespal každú poradu.“ J

  11. „Poslal ma k vám obezitológ. Už niekoľko rokov sa mi nedarí schudnúť. Riadne chrápem, žena ma budí niekoľkokrát v noci, lebo prestávam dýchať. Vôbec sa mi nepáči, že som tu. Ale možno s tým budete môcť niečo urobiť.“

  12. „Chrápem minimálne 12 rokov. Pred 5 rokmi som mal autonehodu v dôsledku mikrospánku. Strávil som 7 mesiacov v nemocnici. Doslova ma dávali dokopy. “

  13. „V kaviarni ma už poznajú, moji kamaráti počkajú, kým sa vyspím. Rozprávať sa so mnou v stave únavy nemá vôbec žiadny zmysel.“

  14. Prvé dni nového roku prišiel muž vo veku 45 rokov a hovorí: „Tešil som sa na Vianoce. Myslel som si, že sa konečne lepšie vyspím. Moja rodina ma v tom podporila. A tak som spával 9,10 a občas aj 11 hodín denne. Ale necítil som sa lepšie. Začiatkom januára prišiel k nám na návštevu kamarát z Nemecka a priniesol si takú smiešnu mašinku aj s maskou. Vždy býval unavený a nevládal sa baviť, zaspával počas večerného rozhovoru a išiel spať veľmi skoro. Tento krát však bol plný energie. Nešlo mi to do hlavy a tak som si dal predviesť tú mašinku. A teraz som tu, lebo som sa dozvedel, že takú mašinku máte a dá sa tým niečo robiť.

  15. Tento pán používa „masku“ denne a už má aj on dostatok energie. Zvláda všetky svoje problémy.

  16. Po týždni používania pretlakovej terapie ( pán vo vedúcej pozícii) - sarkastická poznámka: „V práci ma prestali mať radi. Už nie som ospalý, už ma nedobehnú s tým, že som unavený a prišiel som na všeličo. Koncentrácia a schopnosť kontrolovať veci a ľudí sa mi zvýšila. Podaktorých zamestnancov budem musieť asi vymeniť.“

Mariana Kubovčáková

Mariana Kubovčáková

Bloger 
  • Počet článkov:  13
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Tridsat rokov som pracovala ako prakticky lekar pre deti a dorast. Poslednych 10 rokov sa zaoberam problemami spanku - spankovou medicinou, a hlavne problemami chrapania, obstrukcneho spankoveho apnoe a liecbou tychto poruch. Vediem spankove laboratorium Buona Notte v Bratislave, kde pacientov odborne vysetrujeme. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu